Csütörtök, 2024.Ápr.25, 19:21:38

Keresés

Túrabeszámolók

Nyitólap » Cikkek » Cikkeim

Néhány szó a Mecseki Tekergőkről!
Tulajdonképpen ez a kis csapat ebben a felállásban 2011. év elején jött össze. Négyen vagyunk. Közülünk van aki nem régóta, csupán néhány éve teker, de van aki már nagyon régóta űzi ezt a sportot.

Mindannyian Komlón lakunk, körülvesz minket a Mecsek. Rengeteg szép hely van ahová nem elég egy évben csak egyszer elmenni. Ha tehetjük heti 2-3 alkalommal is bejárjuk kedvenc Mecseki útvonalainkat, melyek között jó néhány található minden irányban, Váraljától Kővágószőlősig. Az erdei turista utak jók a jelzéseket tapasztalataink szerint még időben újrafestik, így nem okoz gondot a tájékozódás ismeretlen ösvényeken sem. Vannak kedvenc helyeink ahová terveink szerint minden évben ellátogatunk majd, ilyen például a Bakony ahol több jól szervezett teljesítménytúrán is részt vehetünk. Csapatunk elszánt, sokszor dacolva az időjárási körülményekkel indulunk útnak. Lehetnek kemény mínuszok, vagy sár, lehet akár 35 fok, vizes csúszós őszi levéltakaró, szakadhat a hó, de az sem baj ha ránk esteledik, MI MEGYÜNK. Nem zavar ha egész éjjel utazunk, hajnalban nekivágunk a hegynek, majd alszunk a csúcson, mert ott még az is jobban esik!

Ha lehetőségünk van ellátogatunk más ország tájaira, így 2011-ben háromszor jártunk Horvátországba amiből két alkalommal eléggé kalandos két napot töltöttünk el a hegyekben és aztán másnap a tengerparton. Terveink szerint idén is ellátogatunk valamely szomszédos országba. Természetesen itt a honlapunkon megtalálhatóak lesznek a 2012-es túrák képei, esetleg videó anyagai, és túrabeszámolói!

Ha ismertek minket, vagy ha nem de kedvetek van hozzá akkor tartsatok velünk itt a honlapunkon, aki pedig hozzánk hasonlóan teker annak ajánlom a fórumunkat, szívesen megosztjuk mással tapasztalatainkat és ugyanúgy fogadjuk máséit is!

Jó tekerést 2012-ben!

Üdvözlettel:
Mecseki Tekergők

Kategória: Cikkeim | Hozzáadta: Mongoo (2012.Jan.08)
Megtekintések száma: 1069 | Helyezés: 5.0/1
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.